Raluca & Andreas - Cununie civila, Nunta & After Weeding


Raluca si Andreas sunt niste cunostinte vechi... mai precis, cunostinte din partea Magdei, sotia mea. :)
Partea interesanta este ca am semnat un contract cu ei fara ca eu sa fiu de fata. Sotia mea mi-a tinut locul pentru ca eu eram plecat la o alta nunta. Stiu... ciudat! Am riscat, dar riscul cel mai mare a fost de partea lor pentru ca ei nici macar nu stiau cum arat. Au mers pe recomandarea din partea socrului meu si pe ceea ce au vazut pe blog. Concluzia finala este ca ambele parti au avut de castigat: ei or sa primeasca niste fotografii bune care le vor incanta ochii intr-un frumos album, eu voi avea cateva fotografii foarte bune pentru portofoliu, dar si cateva care au intrat deja in runda unui concurs prestigios de fotografie de pe un site unde se regasesc cei mai valorosi fotografi din lume - http://www.fearlessphotographers.com.
Acestea fiind spuse, multumesc frumosului cuplu pentru increderea acordata si le urez sarbatori fericite, multa sanatate familiilor si un an nou plin de impliniri si satisfactii!









































2 comentarii:

  1. Ne plac pozele la nebunie! Noi stiam de la inceput ca nu riscam nimic. Am avut cateva emotii la ferma, cu muntele acela de porumb, fiindca nu stiam ce ar putea sa iasa. Dar sunt grozave. Abia asteptam sa le vedem pe toate. Multumim, cele mai frumoase amintiri de la nunta noastra o sa ramana fotografiile tale, Marius! Andreas si Raluca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, frumosilor! Va multumesc frumos pentru cuvintele frumoase si ma onoreaza statutul de furnizor de amintiri placute! :) Am incercat sa dau tot ce am mai bun, dar am fost ajutat si de voi pentru ca sunteti doi frumosi fotogenici si ati fost si foarte ascultatori si rabdatori la sedinta foto. :)

      Ștergere