Dana & Mihai - Nunta - Ramada Nord


In decursul sezonului care tocmai a trecut, am avut cateva nunti care m-au solicitat la maxim din toate punctele de vedere, fiind adevarate provocari profesionale, dar si personale. Nunta de fata a facut parte si ea din acesta categorie. Acestea sunt evenimentele care ma calesc in aceasta meserie, sunt cele care ma fac sa devin un profesionist mai bun. Fotografiile expuse mai jos se vor a fi oglindirea tuturor clipelor petrecute alaturi de Dana si Mihai, momente de bucurie si emotie, extaz si acalmie, traditii si "nebunie".

PS: Pentru prima data am simtit ca nu m-as fi descurcat la fel de bine fara cel care imi asigura spatele la fiecare eveniment, prietenul si ajutorul meu de nadejde - Ciprian, drept pentru care, am inclus in postare si cateva fotografii facute de el.






























































9 comentarii:

  1. Super! Una din preferatele mele de pe blog-ul tau! Bravo, Marian!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult, Marian! Printre preferatele mele ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) imi plac… cu toata tensiunea acumulata, ai postat niste fotografii foarte frumoase, care transmit foarte multa emotie. Abia astept sa vedem toate fotografiile… Dana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac si abia astept sa va inmanez toate fotografiile. :)

      Ștergere
  4. Multumim mult si lui Ciprian care a fost un dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe... frumoase cadrele, dragutz alese locatiile. I-ai ajutat sa isi exprime frumos emotiile. :)

    RăspundețiȘtergere